exam bhai ^^


kepade korang yg tenngah tunggu aku taip menaip nie ,
kite berehat seketika dengan BLOGGER :)
ahahaha .
minnggu exam dah berlalu pergy keh mid valley ,
biase lah , orang nak enjoy kennnn ?
ahahahaha ,
aku memang garu kepale yg takde kutu sebenarnye -,-
soalan nyeaaaaaaaa , perghhh , memang pecah kepale lahhh =='
but , aku dapat jawab sebab RAHMA ALFIYATUNAJWA and FAEZAH MAJID tolong aku :)
thanks korang <3
tapi , ade sesuatu kejadian yang telah menimpa diri saye :(
*ayat tak bole blah ><
okay STARTING STORY :)
pade hari kamis bertarikh 04 . 08 . 2011 diberitahu elvira fitri anak pak endri telah jatuh saket
secare tiba-2 , ahaha . aku pun balek diambil oleh KIM anak angkat mama saye sendiri -,-
HABIS DAH ~
hari dapat kertas exam :)

= geografi 30
= mathematic 0
= bahase inggris 60
= bahase melayu 64
= agame 66

buad setakat nie tuh jeh paper yg dapat :)
yg aku tak bole blah , mathematic tuh arhh , kosong bhai , cikgu tak bagy perekse balek =='
memang kesian gilaaaaaaaaaaa babi betul lahh :)
okay  lah , gotta go lah , byebye .
                                                elvira fitri ^^
Thanks Membaca =D