berbuka puasa :>

HUH , setelah 28 hari kite berpuase dapat jugak kite merase berbuka same dengan MEMBER kite :>
aku nak bercerite pendekpendek jeh ,
sebab malas nak tulis , lagy pun panjang bebenor pun orang tak nak bace kan ?
HAHA , saye tahu ,

pada pagy hari :]
semalam , saye bangun tido lepas tuh bukak facebook nnie haa :>
and rahma IM aku :}
die kate berbuka hari ini , and YEAHH , OKAY SAYANNGG <3

pada tengahari pulak }{
myra ajak pegy KLCC :>
aku temann die pegy beli something ,
adolah tuh , nak tahuuuuuuuuu ajehh -,-

pada time berbukaaaaaaaaaaaa <3
kiteorang order SNACK PLATE 4 , annd ape nntah name die tak tahu aku =='
lepas tuh , snap gambar
ha , nie lah hasil nyeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

 ade lagy satu adegan pakai tudung :>
lawa ko lawokkk  ?
entah . aku pun tak tahuuuuuuuuuuuuuuu . 
okay lah , anda tanak dengan ELVIRA MEMBEBEL JEH KAN ?
so byebye , SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA <3



Thanks Membaca =D