SERABHAI !

WAALAIKUMUSSALAM <3
aik asal dengan budak niee . FIRST-2 "waalaikumusalam"
HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA .
aku pun "MEMANG PELIK , ASAL BUDAK NIE ? 
okayokay ., mase bergurau telah tamat ~
saba jea lahh .

OKAYY , ENOUGH . tengok dah gilaa dah .
aku nak story pasal budak yg sakai ! OKAY , KEPADE "YURIZA ASRIL "
asal kau babi sangad ha ?
rupe-2 nye kau yg tules name waanyy dalam tandas ?
memang susa nak pecaye , sebab kau tuh kawan baek waanyy .
kau nie babi kea anjing ? aku memang tak pernah suke kau dari dulu lagy ,.
tapi sebab kau dah MEM dengan waanyy jea aku mem dgn kau . tuh pun tak rapat sangad .
and aku memang tak habes pikir pasal kau ,
and WAANYY , aku mintak jangan lah MEM dgn die .
die tuh babi !
die jatuh kan maruh kau  , INGAT , MARUAH KAU LAHH !
and die call kau tadi pagy sebab die dah tak MEM dgn hasrin , sebab tuh die bukak rahsie tuh !
and naseb baek hasrin bagy tahuu yg die yg suruh tules !
OMG ! memang kau nie perempuan tak sedar diri !
engat lah bodo ! jangan jadi serabhai bole takk ?
kau tuh dah lah gigi kedepannnnnnnnn ^^
hahahaha . suka aku !
and kau jangan nak belagak baek sangad lah yea ,
aku rase lepas nie , takde pun yg nak MEM baek dgn kau !
kecuali kawan-2 kau yg sekarang !
dah lah malas aku aku nak cerite pasal kau babi !

SEKIAN TERIMA KASEH .
Thanks Membaca =D