HUH

yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ALLLAHHHHHH .
penat nyee aku sampai ke telinge .
HUH , memang penat ,
korang tak nak tanye pasal ape aku penat ?
lahh tak nak tanye kea ?
pasal ape ?
tanye lahh , tanye lahh .
ahahaha .
PC : OKAY , ASAL PENAT ?
hahaha . dah tanye pun ,
aku penat pasal pagy tadi pegy sukan 1 murid 1 malaysia ehh ?
ahahaha . lepas tuh lepak jup .
lepas tuh , lepak dekad rumah aku pulak .
lepas tuh , WAANYY MUKSIR datang rumah aku ajak ride .
aku dah lah tade FIXIE!
haihh , aku takkan story start sini !
ahahaha , penting !
lepas tuh aku terus pegy menghadap lappy nie . and then tangan aku tengah taip dekad lappy nie .
aku dah lah penat , HUH , rase nak maty jea .
tapi , tak tempah kaen kafan lagy =='
haihh , apa lahh ,
hahahaha , joke joke .
so kay lahh , dapat pose 1 story pun so kay lahh ,
tak kesa pun .
sekian TERIMA KASEH .


                                                         BEBELAN Elvira Fitri <3
Thanks Membaca =D